Vilkår og betingelser

Moriia ® selges både på abonnement og enkelt salg

Det skal være enkelt å være kunde av oss. Dersom du kjøper Moriia-produkter på abonnement dvs som et løpende abonnement med automatiske forsyninger blir det levert rett hjem til din postkasse. Forsendelsen som inngår i ditt abonnement blir levert til deg innen 5-10 dager etter at du har bestilt, og etter det vil det komme med 3 eller 6 måneders intervall avhengig av hva som er avtalt. Hvis ikke annet er avtalt vil du kun betale kr 79* for porto- og ekspedisjonkostnad. Ved andre tilbud gjelder de priser og betingelser som er oppgitt i gjeldende avtaler.

Du velger selv når du vil avslutte abonnementet. Ved eventuell oppsigelse avsluttes ditt abonnement med virkning fra førstkommende utsendelse. Gi beskjed til vår kundeservice på e-post kundeservice@agnirom.com eller telefon xxxxxxx i god tid før utsendelse av neste levering. Avbestillingsfristen er 14 virkedager før utsendelse av din neste pakke.

Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift (MVA). Pris fremkommer på våre nettsider. Vær oppmerksom på at pris kan variere avhengig av distribusjon, salgskanal og kampanjer. Introduksjonstilbud er tiltenkt nye kunder og kan derfor ikke utnyttes illojalt gjennom repeterende og frekvent abonnementstegning/oppsigelse.

Leveranse

Pakker sendes med Posten Norge. Din bestilling ankommer vanligvis 5 – 14 dager etter din bestilling er bekreftet. Deretter mottar du pakken hver 3. eller 6. måned. Kontakt vår kundeservice dersom du ønsker å endre sendingsforløpet. Pakker leveres kun til adresser i Norge.

Porto

Porto tilkommer på leveransene, så fremt ikke annet er avtalt.

14 dagers angrerett

Som kunde har du krav på 14 dager ubetinget angrerett fra dagen du mottar varen på din aller første forsendelse jf. angrerettloven. Det vil si at angreretten kun gjelder første forsendelse i et abonnementet. Ved enkeltbestillinger gjelder det hver gang. For at angreretten skal kunne være gjeldende må produktet være levert tilbake til oss i samme stand og mengde som du mottok det, forseglingen på pakken må med andre ord være ubrutt for at returen skal bli godkjent. Ved eventuell retur er du selv ansvarlig for returkostnad og du som kunde må selv ta ansvar for at returen kommer frem til oss. Det er kun første pakke som har angrerett da påfølgende pakker i abonnementet er identiske (ensartede ytelser). Dersom du ønsker å pause eller kansellere ditt abonnement må du kontakte vår kundeservice minimum 14 dager før ny forsendelse. Dersom du sier opp senere enn 14 dager før ny forsendelse kan ikke pakken returneres eller kanselleres. Returnerer du pakken på tross av dette må du fortsatt betale din faktura. Dersom vi mottar din pakke i retur, og du ønsker den tilbakesendt, faktureres du 79 kroner per returnerte forsendelse.

Returrett for varer

Det er kun første pakke i et abonnementet som har returrett. De neste varene er identiske med den første (ensartede ytelser) og det er derfor ikke returrett på de forsendelsene du mottar etter den første leveransen. Enkeltkjøp har returrett hver gang. Vi må ha informasjon fra deg senest 14 dager før neste forsendelse blir utsendt (4 uker fra ordredato på velkomstpakken). Pakker som sendes tilbake til oss uten vår godkjennelse blir belastet med et gebyr på 200 kroner.

Ansvarsbegrensning

Agnirom AS tar forbehold om driftsstans, uriktige priser eller leveringsproblemer som skyldes forhold utenfor Agnirom AS kontroll. Agnirom AS tar ikke ansvar for uriktig bruk av våre produkter. Følg alltid anvisning på pakken. Les våre avtalevilkår nøye.

Betalingsvilkår

Betaling skjer gjennom forhåndsbetaling, unntaksvis kan faktura forekomme som da normalt vil følge med forsendelsen. Ved faktura vil betalingsfrist fremkomme på fakturaen. Ved eventuelle purringer vil det påløpe purregebyr i henhold til gjeldende satser. Pakker leveres kun til Norge.

Aldersgrense

Det er 18 års aldersgrense på kjøp av Moriia-produkter. Du kan ikke bestille hvis du er under 18 år. Dersom du er yngre enn 18 år må du ha underskrift fra foresatt for å bestille.

Korrekt kontaktinformasjon og adresse

Du må sørge for å oppgi korrekt e-post og telefonnummer ved bestilling. Dersom du endrer din adresse (f.eks ved flytting) er du pliktet til å informere vår kundeservice om dette. Dersom du ikke oppgir korrekt leveringsadresse eller oppgir ny adresse ved flytting har du ansvar for kostnader ved at leveransen ikke kommer frem.

Endringer

Du kan pause ditt abonnement hvis du ønsker. Ønsker du å utsette eller hoppe over neste forsendelse eller avslutte ditt abonnement må du kontakte vår kundeservice innen fristen som er 14. dager før neste forsendelse.

Klager

Dersom du ønsker å klage på ditt kjøp må du kontakte vår kundeservice. Mislykkes vi i å finne en løsning kan du sende en klage til Forbrukerrådet. Link til Forbrukerrådet sin nettside finner du her.

Personopplysninger

Vi behandler alle personopplysninger i henhold til personopplysningsloven og GDPR (General Data Protection Regulation). Vi verken selger eller videreformidler personopplysninger. Vi lagrer og bruker personopplysninger for å ivareta og administrere kundeforholdet herunder produktinformasjon, tjenester og andre ytelser fra Agnirom AS. Du samtykker til at Agnirom AS kan benytte enhver kommunikasjonsform overfor deg herunder brev, telefon, e-post og SMS for å informere om eller markedsføre våre produkter. Om du vil tilbakekalle dette samtykket må du kontakte vår kundeservice.

Lovvalg og verneting

Avtalen er underlagt norsk rett. Eventuell tvist mellom partene skal søkes løst gjennom forhandlinger. Hvis forhandlinger ikke fører frem skal tvisten henvises til de ordinære domstoler.

Forbehold om utsolgte varer

Vi tar forbehold om at Moriia-produkter kan bli utsolgt. Dersom produktet er utsolgt vil vi varsle deg på e-post eller telefon om dette etter du har gjennomført din bestilling online eller på telefon. Eksisterende abonnementskunder vil bli prioritert, det kan derfor forekomme at nye kunder ikke får bestilt i en periode dersom vi har lite eller ingen varer på lager. Dersom det forekommer at du ikke får bestilt vil vi gi deg mulighet til å få beskjed når produktet er på lager igjen, slik at du kan velge å eventuelt gjennomføre bestillingen da. Dersom du ikke får bestilt varer vil du heller ikke motta noen faktura verken nå eller i fremtiden, og din bestilling vil kanselleres av oss. Dersom du har forhåndsbetalt og vi ikke har klarte å skaffe varer innen rimelig tid, vil vi tilbakebetale så snart det er praktisk mulig etter at vi får kjennskap til en slik situasjon.Dette for å gjøre din kjøpsopplevelse enda bedre. Dersom vi ser at vi ikke klarer å levere din første pakke innen 5-14 dager vil din ordre bli kansellert og du kan eventuelt bestille på nytt senere når varen igjen er på lager. Kontakt vår kundeservice dersom du har noen spørsmål vedrørende dette.

Kundeservice

Vår kundeservice kan kontaktes på telefon 922 00 231, mandag til fredag mellom kl. 10:00 – 15:00. Eller ta kontakt på e-post kundeservice@agnirom.com